Powered By Blogger

Monday 24 October 2011

LELAKI SEPERTI KAMU

Wah, entry kali ni mesti korg igt aku akn ltk cite psl aku jmpe a guy yg mcm bes giler n so on kan?
Haha.. not really a story, tp ade cite disebalik lagu lelaki seperti aku tu yg aku dh ubah menjd reply version.. sorry to aliff satar sebab kire ubah lirik tnpe permission.. 
ni 1st tyme aku gubah (sbnrnye ubah je, bkn gubah sgt pun) lagu ikut ape yg aku rs..

Sebelum aku ltk lirik yg dh aku ubah tu, aku nk kasitau cket latar blkg nape aku ubah lgu tu.. 
well, xde la besar sgt knp aku gubah tu, mostly sebab aku nk bg perigtan kt org2 kt luar sne kot.. 
esp to guys, yeah, utk lelaki.. 
the story goes dis way: aku ade la sorg member kamcing aku ni, dia ni bkn la perempuan yg jenis nk gedik sgt dgn laki sebenarnye, dia slalunye fikir, laki ni buat kawan bes, pemikiran diorg len dr perempuan... 
so, one day, a guy came into her life, nk kapel dgn dia la, member aku ni, kire ok la kot org nye, dia jus ckp kt bdk laki tu: kalo ko ikhlas, ko tau ape ko kne buat, aku xnk aku kapel jus sebab member2 aku kate ko baik..
las2 member aku ni patah ati la gak kan, sebab dat guy xikhlas(bg dia la).. 
y? Hurmm.. xpe la, aku xberhak utk ckp pape,life org len, aku doa kan member kamcing aku ni akn jmpe org yg lbh baik dr budak laki tu, insyaAllah.. 
utk budak laki tu, aku jus blh ckp, wat goes around comes around..
ok, dats not the point why aku ubah lirik lagu ni.. 
tp aku rs ade kne ngene gak kot dgn cite aku td..
bru2 ni aku dikejutkan dgn cite sorg lg member aku tersuka dgn someone..
tp malangnye dat guy plak dh berpunye,, 
member aku yg patah ati ni pun ckp: aku lbh ske tgk org yg kapel tu hepi2 dr aku nk kaco idup diorg.. 
tp aku rs dia jd mcm tu sebab tgk member aku yg sorg tu bru lps frust kot, sebab tu dia xsanggup jugak,kecian kot tgk org patah ati, ntah, tp sebab dua situasi yg berlainan ni, aku plak yg sgt lah ske lgu aliff satar ni pun cuba mengubah lagu tu utk ditujukan kat dua org member aku ni, so, hope both of u enjoy the song I made..

Lelaki seperti aku –reply version-

Memang tak ada lelaki seperti kamu
Yang lebih baik jua tiada
Memang tak ada lelaki sehebat kamu
Yang lebih hebat jua pupus

Maka haruslah ku susah hati
Yang mana saja kan dapat ku pilih
Untuk ku jadikan sandaran hati

Memang tak ada lelaki seseksi kamu
Yang lebih seksi aku tak nak
Memang tak ada lelaki setampan kamu
Yang lebih tampan aku tak nak

Namun takkan ku memujuk kamu
Tak kan pula ku rendahkan diri ku
Memaksa kamu tuk jadi pacarku

*Oh baby baby
Ku takkan marah sebab kau tolak
Memang kamu terbaik
Takkan ku x tertarik
Memang susah buatku
Mencari yg terbaik
Oh baby
Ku tak kan dendam sebab kau enggan
Memang pun aku mahu
Bercinta dengan kamu
Tapi kau sudah ada
Kekasih yg menunggu

Aku memang tau kau seorg yg setia
Kerna dr itu aku takkan memaksa
Kerna aku xmau kau pula mendua*

(ulang *3x)

Memang tak ada lelaki seperti kamu
Yg lebih baik jua tiada

                Ok? So how was dat? Korg enjoy? Hehe.. igt nk je la aku nyanyikan, tp malang skali, aku xde sore yg sedap, jd, aku jus harap korg dpt msukkn nada dgn lirik di atas ye? Hehe..  to the gurls i mention, xpe, blum tibe masenye buat korg, kompem korg akn dpt yg terbaik utk korg, kalo bkn kt cni, Allah dh jnjikan di ‘sana’ nnt.. begitu jua lah azab ye.. jd buat sume, hepi2 jugak, ibadah jgn lupe, doakan yg terbaik buat sume k? Saling mengingatkan itu pun sesuatu yg perlu.. enjoy your day all.. =)

No comments: